codebazan

سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن

  • نویسنده :
  • بازدید : 167 مشاهده
  • دسته بندی :


فورد در اروپا نیز شهرت خوبی دارد. همه ماشین های فورد را با عناوینی چون ماشین مسابقه، عملکرد بالا و کیفیت توصیف می کنند. فورد این شهرت را مدیون GT40 است که توانست در دهه 60 قهرمان لمان شود. هاچ بک هایی چون سیرا، اسکورت و فیستا نیز در بدست آوردن این شهرت در اروپا سهیم هستند.

فورد تلاش می کند تا نشان دهد موستانگ جدید فقط یک خودروی با کلاس نیست بلکه خودروی رانندگان سخت و جدی است. البته سرعت و شتاب فقط یک قسمت ماجراست و مشتریان اروپایی فاکتورهای مهم دیگری نیز در ذهن دارند.

اینجاست که موستانگ آنها را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد. فورد موستانگ جدید را در اروپا با یک پک استاندارد که شامل ترمزهای عالی، سیستم خنک کننده بهتر و شاسی و سیستم تعلیق پیشرفته می شود در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل

 

هرمان سیلبوچ یکی از مدیران موستانگ گفت: «موستانگ جدید بسیار سریع است و به هنگام حرکت شما در صندلی تان فرو خواهید رفت و از صدای زیبای موتور لذت خواهید برد. اما موستانگ فقط در جاده ها صاف و بدون پیچ سریع نیست بلکه هندلینگ و سواری فوق العاده ای نیز دارد.»

اولین موستانگ اروپایی در ماه جولای وارد این قاره می شود. مدل مخصوص بریتانیا با فرمانی در سمت راست نیز در پاییز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

 مترجم: احسان دوستی

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش