ده مدل تابلو +تصاویر
بازدید : 117 | دوشنبه 22 بهمن 1397 - 14:50
saftysign
ارسالی ها : 2
عضویت : 22 /11 /1397
ده مدل تابلو +تصاویر

برای ساخت تابلوهایی که در پشت بام ها نصب می شود از یک پروفیل آهن سنگین برای زیرسازی و نگهدارنده تابلو بهره گرفته می شود زمینه اصلی آنها از جنس کامپوزیت می باشد و حروف برجسته ای که بر روی آن تعبیه می شود از جنس چلنیوم ، استیل و یا حروف پلکسی می باشد.

تابلوهای فلکسی :
این تابلوها از دو قسمت تشکیل شده است که یک سازه فلزی دوبل در زیرکار آن استفاده می شود از بخش پشتی این تابلو برای نصب سینی و مهتابی بهره گرفته می شود و از بخش جلوی تابلو برای نصب فلکس و کاورهای دور استفاده می شود ، برای نور دهی این نوع تابلوها از مهتابی کمک گرفته می شود .

حروف برجسته پانچی :
این نوع حروف با لبه چلنیوم و یا پلاستیک ساخته می شوند . این نوع حروف از پلکسی با سوراخهای کوچک بریده شده و سپس یک پلکسی شفاف زیر پلکسی رویه قرار می گیرد.در این نوع حروف لبه ها و جلوی حروف با استفاده از چلنیوم و لترمکس به صورت پانچی کار می شود .
تابلو برجسته حروف چلنیوم :
امروزه از این حروف برجسته برای ساخت تابلوهای سردرب استفاده زیادی می شود چون ساخت این حروف از جنس آلومینیوم است دوام بالایی دارد و به راحتی میتوان به صورت دستی و یا به کمک دستگاه شکل و طرح موردنظر را برروی این حروف پیاده سازی نمود .

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای :
نفاوت این تابلو با نوع معمولی چلنیوم در این است که از نمای ستاره ای و درخشان در آن استفاده می شود .

در این نوع تابلو نور SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو چشم نوازی می کند که این برق ملایم با چشمک زدن جلوه زیبایی به تابلو می بخشد و توجه عموم را به خود جلب می کند .

تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :
این نوع تابلوها به دلیل نوردهی ، تنوع رنگ و شکل فانتزی یکی از محبوبترین نوع از حروف برجسته چلنیوم می باشد که ساخت این حروف توسط دستگاه به صورت تمام اتوماتیک در کمترین زمان انجام می گردد.
حروف استیل :
نوع دیگری از کاربرد حروف برجسته می باشد که خود شامل چند نوع مانند حروف استیل طلایی براق ، طلایی خش دار ، نقره ای براق ، نقره ای خش دار ، دودی ، مسی می باشد که به صورت های نوردارر و بدون نو و یا به صورت رینگی و یا برجسته و تخت با پلکسی قابل اجراست .

حروف برجسته استیل :
این نوع حروف در تابلو سازی از زمانهای پیشین کاربرد داشته و برای ساخت آن از آلیاژی که معمولا از جنس برنز و یا برنج بوده استفاده می شده ، اما چون به مرور زمان سیاه می شد نیاز به پرداخت دوره ای داشت اما امروزه به دلیل استفاده از دستگاه لیزر بسیار با کیفیت تر شده است .

تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی :
برای ساخت حروف برجسته پلاستیک هم در بخش رویه و هم لبه ها از طلق های پلکسی گلاس تایوانی به دو صورت با نور و بدون نور و در رنگهای مختلف استفاده می شود.

ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
پرش به انجمن :