codebazan

سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن

  • نویسنده :
  • بازدید : 138 مشاهده
  • دسته بندی :

«باب کیسی» و «کریس کونز» دو سناتور دموکرات روز سه‌شنبه با اعلام حمایت از توافق، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا را در آستانه حفظ حق وتو برای اجرای توافق هسته‌ای قرار دادند.

به گزارش گروه خبری توپ تاپ روز سه‌شنبه دو سناتور دموکرات دیگر از توافق هسته‌ای اعلام حمایت کردند، تا باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه پیروزی بر جمهوری‌خواهان در نبرد بر سر برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، قرار گیرد.

ابتدا «باب کیسی» بود که امشب اعلام کرد از توافق هسته‌ای حمایت می‌کند و آن را بهترین گزینه در دسترس برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران می‌داند. 

وی در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر کرد، آورده است: «این توافق، در دوران اجرایش، به میزان قابل توجهی برنامه هسته‌ای ایران را محدود کرده و در مقایسه با تمام جایگزین‌های واقع‌بینانه دیگر، این بهترین گزینه در دسترس ما در حال حاضر است.»

کیسی که برای اعلام حمایت خود، یک متن و تحلیل 17 صفحه‌ای، شامل 8000 کلمه منتشر کرده، همچنین نوشته است که این «یکی از دشوارترین تصمیمات در دوران خدمات عمومی من» بوده است. 

وی در مصاحبه با پایگاه «فیلی» هم گفته است: «معتقدم که این توافق بدون شک، در کوتاه مدت و بلند مدت، برای امنیت ما و امنیت اسرائیل بهتر است.»

حمایت کیسی علاوه بر نزدیک کردن شمار آرا به حد نصاب لازم برای حفظ حق وتو، از آن جهت حائز اهمیت است که وی یکی از نزدیکترین سناتورها به لابی صهیونیستی «امور عمومی آمریکا-اسرائیل» (ایپک) بوده و اغلب تحلیلگران تقریبا اطمینان داشتند که وی با توافق مخالفت می‌کند. 

پس از کیسی هم، «کریس کونز» سناتور دموکرات ایالت «دلاور» که از پیش انتظار می‌رفت موافق توافق باشد، رسما نظر مثبت خود را اعلام کرد تا شمار سناتورهای حامی اوباما در توافق با ایران، به 33 برسد. 

کونز این خبر را در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد و گفت پس از هفته‌ها بررسی و رایزنی، تصمیم به حمایت از توافق هسته‌ای گرفته است.

وی که قرار است تا ساعتی دیگر در دانشگاه «دلاور» موضع خود را تشریح کند، در مورد توافق گفته است: «بهتر است که ما ابتدا دیپلماسی را بیازمائیم.»

با نزدیک شدن به موعد اعلام نظر کنگره آمریکا در مورد توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، شمار بیشتری از سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا نظر خود را به صورت رسمی اعلام می‌کنند.

بر اساس قانونی که اردیبهشت ماه در کنگره آمریکا تصویب شد، نمایندگان این حق را یافته‌اند که توافق هسته‌ای را بررسی کنند. قرار است پس از دو ماه، که روز 17 سپتامبر (26 شهریور) به پایان می‌رسد، کنگره در صورت نارضایتی، طرح «عدم حمایت از توافق» را به تصویب برسانند.

با توجه به اکثریت جمهوری‌خواه دو مجلس آمریکا، تصویب طرح عدم حمایت تقریبا قطعی است، اما پس از آن باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا این امکان را خواهد داشت که آن مصوبه را وتو کند. بر اساس قوانین آمریکا، در صورتی که طرحی با آرای دو سوم نمایندگان تصویب شود، حق وتو از رئیس‌جمهور در آن موضوع سلب می‌شود، به همین جهت اوباما برای حفظ حق وتو، باید حمایت دستکم یک سوم از نمایندگان را از توافق، جلب کند.

وی در سنا که 100 عضو دارد، باید 34 سناتور را با خود همراه کند، که با در نظر گرفتن 33 حامی کنونی توافق، وی به نظر مثبت تنها 1 سناتور دیگر، که به احتمال فراوان دموکرات خواهند بود، نیاز خواهد داشت

منبع: خبرگزاری فارس،

خبرگزاری فارس: تعداد سناتورهای حامی توافق به 33 رسید/حمایت یک سناتور دیگر، حق وتوی اوباما را تضمین می‌کند

 

  • نویسنده :
  • بازدید : 283 مشاهده
  • دسته بندی :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که جمهوری‌خواهان برای «نه» گفتن به برجام، یکصدا، متحد و مصم‌اند، هر روز صدایی متفاوت از اردوگاه هم‌حزبی‌های دموکرات اوباما شنیده می‌شود.

بر اساس گزارش واشنگتن‌پست، امروز اعضای کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا در اجلاس تابستانی خود قصد داشتند قطعنامه‌ای در حمایت از تلاش های اوباما در انعقاد توافق هسته‌ای و پشتیبانی از برجام امضاء کنند که خانم «دبی وسرمان‌شولتز» رئیس کمیته، مانع از انجام این کار شد.

وسرمان یهودی در انتخابات سال 2008، از طرفداران سرسخت اوباما بود ولی این روزها بر سر برجام با متحد سیاسی پیشین اختلاف پیدا کرده است.

«جیمز زوگبی» از تهیه‌کنندگان پیش‌نویس قطعنامه حمایتی و معاون کمیته، پس از روبرو شدن با مخالفت رئیس کمیته، دست به کار شد و این بار پیش‌نویس نامه‌ای حمایتی را نوشت و از تعداد قابل‌توجهی از اعضاء امضاء گرفت.

زوگبی پس از جمع شدن امضاها گفت: «ما می‌خواستیم حمایت خود از رئیس‌جمهور را نشان دهیم. بهترین راهی که برای این کار پیدا کردیم، امضای یک نامه از سوی اعضاء (کمیته ملی دموکرات‌ها) بود و اکثریت قریب به اتفاق اعضاء آن را امضاء کردند.»

این چهره دموکرات افزود: «این همان اوبامایی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2008 برگزیدیم و گفته بود «من دیپلماسی را به جای درگیری انتخاب می کنم» و این کار را کرد.»

برخی از اعضای کمیته دموکرات‌ها از این تصمیم خانم وسرمان ناخشنود شده‌اند و به خبرنگار واشنگتن‌پست گفته‌اند که وی باید به وفاداری خود به اوباما پایبند می‌ماند و نباید در این قضیه، تمایلات سیاسی شخصی را دخیل می‌کرد.

بخش‌هایی از متن نامه‌ای که در این نشست به جای قطعنامه امضاء شد به این شرح است: «ما این حقیقت را به رسمیت میشناسیم که برخی با حسن نیت، ملاحظاتی را در خصوص اجزای برجام مطرح کرده‌اند ولی اعتقاد داریم که شما (باراک اوباما) و اعضای مهم دولت شما، به طورت موثر و محترمانه به این ملاحظات و نگرانی‌ها پاسخ داده‌اید. بنابراین ما در حمایت از برجام به شما می‌پیوندیم و آن را بهترین راه برای تأمین امنیت خود و متحدانمان و تأمین صلح بین‌الملل می‌دانیم.»

انتهای پیام/ع

 

  • نویسنده :
  • بازدید : 459 مشاهده
  • دسته بندی :



 

امسال در میان شرکت کنندگان این شو حضور یک دختر با حجاب تقریبا اسلامی تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.

اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.

اما متاسفانه مسئله اساسی استقبال و جذب مردم به تماشای این برنامه و این شبکه است . و باید مسئولان فرهنگی کشور به این سوالات جواب دهند که

مشکل از کجاست؟

آیا شبکه های تلویزیونی ایران به اندازه تنها یک شبکه "من و تو" جذاب است؟

آیا ما قادر به تولید محتوای جذاب که متناسب با شرع و مقدسات اسلامی باشد , نیستیم؟

آیا به جای راه اندازی سالانه چند شبکه که کاری جز پخش سریال های تکراری و آب دوغی بهتر نیست فقط به محتوا و جذاب کردن برنامه های چند شبکه بپردازیم

البته در اینجا متذکر میشوم که قصد کوچک و بی بهره نشان دادن تلاش های مسئولان فرهنگی و رسانه کشور در سال های اخیر را ندارم ولی اعتقاد به این دارم که این عرصه جای کار بیشتری دارد و درکل انتقاد بجا و دلسوزانه همیشه سازنده است زیرا خود من به عنوان کسی کلیه قسمت های این آکادمی و بعضی از برنامه های دیگر شبکه "من و تو" مثل من و تو پلاس و سایر مسابقات و مستندهای این شبکه را مشاهده و رصد میکنم متوجه اختلاف جذابیت این شبکه با کل شبکه های داخلی و استانی میشوم و بازتاب آن در جامعه به وضوح نمایان است

 

+ با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!

+ چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

+ الگوهای زندگی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی! +فیلم

+ آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد! +تصاویر

 

شما هم من را در نظراتتون  شریک فرمایید

فقط یه نکته : فحش های شما عزیزان منتشر نمی شود , و از طرفی هم من به اینجور فحش ها و پیام های تهدید آمیز عادت کرده ام و از انتشار مطالبم قدمی هم کوتاه نخواهم آمد


در ادامه مطلب ....

با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!

 

روز گذشته یکی از کاربران فیس بوک اطلاعات جالبی را در خصوص برنده اول آکادمی گوگوش منتشر کرد.

 

مدتی است که شبکه « من و تو » اقدام به برگزاری برنامه ای تحت عنوان « آکادمی گوگوش » کرده و در آن افراد مختلف مسابقه خوانندگی برگزار می کنند.

 

یکی از چهره هایی که در این مسابقات با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است.

 

 

تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقید است در چنین مراسمی تعجب برانگیزه .

 

 این شک(سایت رویداد) وقتی بیشتر می شود که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میان بیاید و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون !

 

 

اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشان داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشد.

 

زنی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن، باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هر برداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند.

 

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدار مجاهدین حمایت مالی می شود. پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود.

 

وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی گوگوش شد. همسر ارمیا (که در واقع همسر دومش محسوب می شود) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

 

لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است.

 

شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این در حالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی، حضور فعالی در اینترنت دارند.

(البته وبلاگ سرباز آخر در مورد عضویت ارمیا در گروهک منافقین ,این خبر را رد یا تایید نمی کند و منبع این ادعا سایت رویداد است)



-------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ + تصاویر

آکادمی موسیقی گوگوش که با کمک شبکه بهائی من و تو کاملا با برنامه و هدف دار سعی در ترویج فرهنگ های مخرب و بیگانه دارد امسال هم بدون حاشیه نبود.

 

امسال در میان شرکت کنندگان این شوی مبتذل حضور یک دختر مبتذل تعجب همگان را برانگیخت و از ابتدا معلوم بود که حضور این دختر با ظاهر اسلامی اتفاقی نیست.

 

اما با انتخاب ارمیا، شرکت کننده محجبه بعنوان برنده این برنامه همه شک ها را به یقین تبدیل کرد که دلیل حضور و انتخاب وی تنها برای زیبا نشان دادن اسلام آمریکایی بود.

 

  چرا دختر محجبه برنده آكادمی گوگوش شد؟ +تصاویر

 

در پایان برنامه فائقه آتشین"گوگوش" که مربی اصلی این برنامه است در جملاتی کاملا مفهومی گفت: ارمیا نشان داد که این محیط می تواند محیطی برای همه باشد و تفاوتی برای شرکت کنندگان نیست.

 

اما صحبت های ارمیا در صفحه فیسبوک هم جالب توجه است.

 

یکی از شرکت کنندگان دیگر هم درباره این برنامه گفت : "قبل از این درباره آکادمی بد فکر می کردم ولی آلان فهمیدم جامعه ما نیاز به تحول دارد و این آکادمی بسیار می تواند موثر باشد."

 

 



یقینا اگر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با همفکری بزرگان هنر و فرهنگ در ساخت و تولید برنامه های جذاب بهتر عمل می کرد امروز نگاه خانواده ها و جوانان بسوی این برنامه های مبتذل و هدفدار که سعی در فروپاشی اخلاق در جامعه دارند، معطوف نمی شد.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


الگوهای زندگی شبکه من و تو برای جوانان ایرانی! +فیلم



شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود اقرار کرد که پخش برنامه مستند از زندگی بازیگران زن خارجی، تنها به دلیل الگو شدن این افراد برای جوانان ایرانی  است.



برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

تهیه کننده یکی از برنامه های به ظاهر اجتماعی شبکه من وتو در این باره گفت: راجع به  خانم های هنرپیشه ای که در این برنامه ها از آنها صحبت می شود باید بگویم که این خانم ها زندگی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اند و می توانند سرلوحه خوبی  برای خیلی از دوستان و یا خودمان  باشد که در سنین جوانی قرار داریم.

ما در سنی هستیم که باید تلاش کنیم برای ساختن آینده خود ودر این مستند ها نیز آنها را نشان می دهد که حتی برخی از آنان از هیچ شروع کرده اند و هم اینک از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند .

پخش برنامه های مستند از زندگی فاسد بازیگران زن خارجی تنها الگویی بسیار سازنده برای به انحراف کشاندن جوانان ایرانی است و طبق اقرار عوامل شبکه تنها هدف از پخش این مستندات، الگو سازی و ترویج فرهنگ منحط غربی برای جوانان این مرزوبوم است.



------------------------------------------------------------------------------------------------------



آکادمی گوگوش از جان ایرانی ها چه می خواهد! +تصاویر

 

استفاده از شبکه های ماهواره ای از موثرترین راههای تقابل فرهنگ غرب با فرهنگ اسلامی – ایرانی است و آنها به فراخور فعالیت هایشان بخشی از مردم را با خود همراه کرده اند.

 

یکی از این شبکه ها، تلویزیون "من وتو" است که برای تغییر سبک زندگی مردم کشورمان و تبدیل آن به زندگی سکولار غربی تلاش فراوانی به خرج می دهد.

 

از رصد کامل برنامه های این شبکه انگلیسی که متاسفانه سیاهی لشکری آن را افرادی بیگانه پرست به عهده دارند، به راحتی می توان پاسخ این سوال را پیدا کرد که چرا باید به این گزاره باور داشته باشیم: "شبکه من و تو به تنهایی نقش بزرگی در تغییر سبک زندگی ایرانی ها در این سالها داشته است."

 

برای مثال به برنامه آکادمی موسیقی گوگوش توجه نمایید.

 

برنامه آکادمی موسیقی گوگوش علاوه بر مطرح کردن و جلب نظر بینندگان از سوی خواننده بدنام خاندان پهلوی، اهدافی را دنبال می کند که این اهداف صرفا نمی تواند به دنبال مطرح کردن دوباره گوگوش باشد.

 

آکادمی موسیقی گوگوش با تمام زرق و برقی که دارد برنامه ی از پیش تهیه شده ای است که بینندگان را با یک نگاه جدید آشنا می کند و آنها را در واقع به سفری از سبک زندگی اسلامی – ایرانی به سبک زندگی غربی می برد و شما را در بین یک دوراهی رها می سازد که در نهایت بیننده باید یکی از آنها را انتخاب کند.

 

 گرچه کسانی که در آن حضور می یابند از قماش همان سیاهی لشکرانی هستند که غالبا در غرب رشد داشته و به سبک زندگی آنها خو کرده اند اما هدف عوامل شبکه من و تو از  نمایش این افراد ترویج سبک زندگی ای است که بیش از همه انگلیسی ها در گسترش آن نقش دارند، این همان زندگی سکولاری است.

 

این نگاه خاص به زندگی، از نوع شرکت کنندگان تا شیوه چینش تماشاگران را در بر می گیرد که البته این کارها قبل از شروع برنامه آکادمی و حضور مطربان بر روی صحنه آغاز می شود .

 

در این برنامه آواز خوان ها در کلاس های مختلف شرکت می کنند و در کنار آموزش خوانندگی، سبک پوشش و آرایش فرموله آکادمی را هم به نمایش می گذارند، برای آنها در مقابل دوربین کلاس های مختلف ورزش و رقص می گذارند. شیوه آماده کردن رقابت دهندگان برای آمدن جلوی دوربین و ضبط کلیپ تصویری و خواندن جلوی تماشاگران انبوه هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

 متخصصان پوشش و لباس به محل برگزاری مسابقات می آیند و تا نوع انتخاب لباس رقابت کنندگان دخالت می کنند و این دخالت به گونه ای به جزئی ترین شیوه های آرایش سر و صورت نیز کشیده می شود. 

 

اینها همان دستورالعملی است که صادر می شود، نه فقط برای رقابت کنندگان در آکادمی گوگوش بلکه برای همه آدم های پای تلویزیون؛ همه ایرانی ها.



 









شما هم من را در نظراتتون  شریک فرمایید

منبع: سرباز اخر

  • نویسنده :
  • بازدید : 208 مشاهده
  • دسته بندی :
شايد اگر بگوييم شوره سر يكي از رايج‌ترين مشكلات بعد از ريزش مو در ميان خانم‌ها و به ويژه مردهاست، بيراه نباشد.
 

مجله سیب سبز - شقايق جعفري شايد اگر بگوييم اين مشكل يكي از رايج‌ترين مشكلات بعد از ريزش مو در ميان خانم‌ها و به ويژه مردهاست، بيراه نباشد. اين را دكتر فرهاد ملك‌زاده، متخصص پوست، مو و زيبايي مي‌گويد و اينكه بيماران زيادي به خاطر خشكي پوست سر و در نهايت پوسته پوسته شدن و براي فرار از شوره به متخصصان مراجعه مي‌كنند اما به همان اندازه كه پوسته‌هاي جا خوش كرده روي شانه و لابه‌لاي موها آزار‌دهنده به نظر مي‌رسند، راه‌حل‌هاي درمان آن ساده و قابل دسترس است. نگران نباشيد در اين مطلب با كمك دكتر ملك‌زاده مشكل شما را ريشه‌يابي و درمان خواهيم كرد.

اين پوسته‌ها اعتماد به نفس شما را گرفته؟

تمام افرادي كه به دلايل مختلف به ريزش، نازك و شوره زدن و. . . مبتلا مي‌شوند، نياز اساسي به مراجعه به متخصص دارند چرا كه ريشه‌يابي مشكل به وجود آمده و از همه مهم‌تر ريشه كن كردن آن بايد تحت نظر پزشك باشد اما گاهي برطرف كردن مشكل ما به دست خودمان است؛ مشكلاتي كه ارتباطي با قارچ و بيماري‌هاي پوستي ندارد و تنها به خاطر اشتباهات ما در استفاده از مواد آرايشي مو، شامپو زدن و حتي تغذيه به اين روز درآمده‌اند. پوسته‌هاي سر يا به اصطلاح شوره‌ها كه در اندازه‌هاي مختلف روي سر، گردن و شانه‌هاي ما مي‌ريزند، فارغ از هر تاثيري ما را در برخوردهاي اجتماعي و احساس نگراني و نداشتن اعتماد به نفس دچار مشكل مي‌كنند تا جايي كه گاهي ترجيح مي‌دهيم در جمع و بحث‌ها شركت نداشته باشيم و با هزار و يك روش ديگر ظاهرمان را از ديگران بپوشانيم.


برف‌ها را پارو كنيد!


قديم‌تر‌ها كه تنها از روش‌هاي سنتي براي رفع مشكلات اينچنيني استفاده مي‌شد، علت پوسته پوسته شدن پوست سر را گرم بودن مزاج آن فرد مي‌دانستند و توصيه مي‌كردند كه خورد و خوراك شخص مبتلا بايد تا مدت‌ها از خنكي‌ها باشد اما امروز كه سلامت پوست و موي سر شما وابستگي زيادي به عوامل بيروني، تغذيه و استفاده از روش‌هاي شيميايي آرايش مو دارد، پيش از هر اقدامي لازم است نگاهي به سبك زندگي و اشتباهات ريز و درشت خود در برخورد با سلامت موها داشته باشيد.

مي‌خواهـيد سـرتـان پوسته پوسته نشود ؟

شايد اشتباهات شما در لابه‌لاي اين علت‌ها پنهان شده باشند پس بهتراست با پيشگيري از آنها از بروز مشكلات خطرناك‌تر و گاه عفونت‌هاي وخيم و غير قابل جبران پيشگيري كنيد.


 شستن زياد موها: اين مورد از دلايل شايعي است كه نه تنها باعث بروز خشكي پوست سر و در نهايت شوره زدن مي‌شود بلكه به تخريب ساختمان مو و در نهايت ريزش و نازك شدن آن هم دامن مي‌زند. پس نيازي نيست موها را روزانه بشوييد. شست‌وشوي موها دوبار در هفته هم به نظافت و هم به حفظ چربي طبيعي آن براي جلوگيري از قارچ و پوسته پوسته شدن كمك ويژه‌اي مي‌كند.

 شامپـوی نـامناسب: بعضي ازشامپوهاي رنگارنگي كه اين روزها پشت ويترين مغازه‌ها قرار دارند، سرشار از مواد شيميايي هستند كه مصرف زياد و نامناسب از آنها مشكل‌ساز مي‌شود. پس در وهله اول با تهيه شامپو مناسب با جنس موي خود، از آن به ميزان لازم استفاده و با هر بار مصرف به خوبي آن را از روي موها بشوييد. چرا كه باقي ماندن شامپو در سر خود باعث ايجاد شوره مي‌شود.

- سرتان را نخراشيد: خاراندن مداوم كف سر در طولاني مدت باعث تحريك پوست و جدا شدن لايه‌هاي سطحي آن مي‌شود. خانم‌هايي كه با ناخن‌هاي بلند شروع به خاراندن سر خود مي‌كنند، خود به خود با ايجاد زخم محيط مناسبي را براي رشد ميكروب و قارچ‌ها فراهم می‌کنند به بروز عفونت‌هاي جديد و در نهايت پوسته‌هاي بزرگ‌تر لابه‌لاي موها کمک می‌کنند.

 استفاده از مواد آرايش مو: تمام موادي كه براي حالت دادن و تغيير شكل طبيعي موها استفاده مي‌شوند باعث خشكي پوست سر و ايجاد شوره‌هاي فراوان مي‌شود. استفاده بي‌رويه از ژل و مواد حالت‌دهنده مو، صاف يا فر كردن موها با مواد شيميايي و استفاده مكرر از رنگ موها و دكلره غير استاندارد است بنابراین از استفاده از موادي كه به ريشه موها آسيب مي‌رساند، خودداري و از نرم‌كننده‌ها و حالت‌دهنده‌ها براي نرمي و رطوبت‌رساني به موها استفاده كنيد.

 اصول شانه زدن: اگر حتي نشانه‌هاي كمي از وجود پوسته‌ها روي سرتان وجود دارد بايد مراقب برس و شانه كشيدن به موهاي خود باشيد. برس‌هايي با دندانه‌هاي تيز و آهنين به كنده شدن پوسته‌ها از سطح پوست شما كمك كرده و به مرور پوسته‌ها را افزايش و گاه تبديل به يك زخم مزمن مي‌كنند، بنابراين بهتر است از برس‌هاي طبيعي با دندانه‌هاي چوبي استفاده كنيد. از طرفي برس شما نبايد مورد استفاده ديگران قرار بگيرد. پس براي كاهش اين پوسته‌ها موها را از قسمت پايين به آرامي شانه كنيد و با رسيدن به ريشه با لطافت بيشتري با موها برخورد كنيد.

 ماساژ درماني: اين روزها روش‌هاي جديدتري هم براي درمان شوره‌هاي سر وجود دارد. ماساژ دادن پوست سر براي به گردش درآوردن خون در آن باعث از بين رفتن خشكي و در نهايت پوسته پوسته نشدن سر می‌شود اما نكته مهم اينجاست كه اين كار تنها بايد توسط ماساژورهاي حرفه‌اي انجام شود چرا كه ماساژهاي غير اصولي به تشديد اين شوره‌ها كمك مي‌كند.

 عادات بد غذايي: نخوردن غذاهاي پر ادويه و چرب و پرهيز از مصرف بي‌اندازه شيريني‌ و شكلات‌ها، سلامت موهاي شما را تضمين مي‌كند بنابراين افرادي كه از شوره و پوسته‌هاي سر خود رنج مي‌برند بايد با مصرف ميوه‌، سبزي و موادغذايي ويتامين و پروتئين‌دار به راحتي رطوبت و سلامت را به موهاي خود تزريق كنند.

درمان‌هاي خانگي و سنتي

جز در موارد خاص و ضروري هيچ روشي جاي درمان‌هاي طبيعي و خانگي را نمي‌گيرد پس با اين روش‌هاي ساده در منزل سلامت موهاي‌تان را بازگردانيد.

روش اول؛ معجزه روغن‌هاي گياهي

 از موثرترين و بهترين روش‌ها براي مبارزه با پوسته پوسته شدن سر استفاده از خواص روغن‌هاي گياهي است. روغن نارگيل، بادام و زيتون از همان معجزه‌هايي است كه پوست و موي شما را جلا مي‌بخشد. پس هر كدام از اين روغن‌ها را به صورت مخلوط يا جداگانه به كف سر آغشته و خوب ماساژ دهيد. 30 تا 45 دقيقه بعد مي‌توانيد در حمام موها را با كمي شامپو شست‌وشو دهيد.


روش اول؛ معجزه روغن‌هاي گياهي

 از موثرترين و بهترين روش‌ها براي مبارزه با پوسته پوسته شدن سر استفاده از خواص روغن‌هاي گياهي است. روغن نارگيل، بادام و زيتون از همان معجزه‌هايي است كه پوست و موي شما را جلا مي‌بخشد. پس هر كدام از اين روغن‌ها را به صورت مخلوط يا جداگانه به كف سر آغشته و خوب ماساژ دهيد. 30 تا 45 دقيقه بعد مي‌توانيد در حمام موها را با كمي شامپو شست‌وشو دهيد.


روش سوم؛ ماساژ سركه

مخلوط آب و سركه طبيعي روش ديگري است. با مخلوط آب وسرکه مي‌توانيد جلوي پوسته پوسته شدن پوست سرتان را بگيريد. فقط کافی است سركه را با مقداري آب مخلوط کنید. برای تهیه این مخلوط نیازی نیست وقت زیادی صرف کنید؛ کمتر از چند ثانیه محلول شما آماده است. يك روز در ميان با نوك انگشتان روي كف سرتان ماساژ دهيد. بهتر است این مخلوط را قبل از استحمام استفاده کنید.


سر و كله اين برف از كجا پيدا شد؟

يكي از دلايل مهم و گاه خطرناك پوسته پوسته شدن لايه سطحي پوست سر وجود قارچ‌هاي كوچكي است كه روي سر رشد مي‌كنند. اين قارچ‌ها در مدت كوتاهي تمام سلول‌هايي را كه در پوست سر مانع رشدشان باشد، از بين مي‌برند و در نهايت با ايجاد التهاب‌هاي پوستي و تخريب سلول‌هاي پوست سر باعث تقسيم سريع‌تر سلول‌هاي پوست سر و در نهايت پوسته پوسته شدن و ايجاد شوره مي‌شوند اما اگر مي‌خواهيد بدانيد كه سر و كله اين قارچ‌ها از كجا پيدا مي‌شود و آنها در چه بستري بهتر رشد مي‌كنند بايد بدانيد كه عوامل مختلفي مانند گرم‌ و مرطوب‌ يا سرد و خشك‌ شدن هوا، پوست‌هاي چرب، تعرق زياد در طول روز، سبك زندگي و تغذيه نامناسب، عدم تعادل هورمون‌هاي بدن، اضطراب و نگراني‌هاي جاري زندگي و رعايت نكردن نظافت مو و استفاده زياد و نابجا از مواد آرايشي مو در ايجاد پوسته سر و رشد قارچ‌هاي پوستي موثرند.


اگرچه گاهي بروز اين مشكل به خاطر عوامل ژنتيكي و مادرزادي است و درمان آن تنها به دست متخصصان ميسر مي‌شود. از طرفي ممكن است اين التهاب‌ها تا مدت‌ها خاموش بماند و قارچ‌ها به شكل پنهان به دنبال شرايط مناسب‌تري براي تجزيه بگردند پس بهتر است با كشف تمام اين علت‌ها به سرعت ريشه به وجود آمدن اين پوسته‌ها را با روش‌هاي درمان ارائه شده در اين مطلب بخشكانيد.

منبع:برترین ها

  • نویسنده :
  • بازدید : 159 مشاهده
  • دسته بندی :
مجله آشپزی مثبت: اگر تابه‌حال طعم دال عدس را همراه با اسفناج امتحان نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این غذا را درست کنید. این غذا سرشار از آهن بوده و برای درمان کم‌خونی بسیار مفید است.

 

خوراک دال عدس و اسفناج


مواد لازم برای 2  نفر‌

  •  2 پیمانه دال عدس
  • 2 عدد گوجه فرنگی رنده شده
  • 4 حبه سیر خرد شده
  • 1 عدد زنجبیل کوچک خرد شده
  • 1 ق چ زردچوبه
  • 2 پیمانه اسفناج خرد شده
  • 1 ق س آب لیمو
  • به میزان لازم نمک و فلفل
  • 3 ق س کره خرد شده
  • 2 /1 ق چ زیره سبز


طرز تهیه:

1.  ابتدا عدس را به مدت 2 ساعت خیس کنید. در یک قابلمه مقداری کره بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس نیمی از سیر را داخل آن تفت دهید تا نرم و طلایی شود. زنجبیل خرد شده و زردچوبه را هم اضافه کرده و تفت دهید. حالا عدس را همراه با گوجه فرنگی رنده شده،6 پیمانه آب و مقداری نمک و فلفل داخل قابلمه بریزید. حرارت را زیاد کنید تا آب جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید، در تابه را بگذارید و صبر کنید عدس ها نرم شوند.


2. وقتی عدس ها کاملاً نرم شدند و آب آن کم شد، اسفناج و آب لیمو را به مواد اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید. کمی صبر کنید تا مواد خوب باهم بپزند.

3. در این میان در یک تابه مقداری کره بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. بقیه سیر را همراه با زیره داخل تابه بریزید و آنها را به مدت 3 دقیقه تفت دهید، سپس آن را از روی حرارت بردارید.

4. وقتی خوراک آماده شد، آن را داخل ظرف موردنظرتان بریزید، روی ظرف مخلوط سیر و زیره بریزید و سرو کنید.

منبع:http://www.farsnews.com/

  • نویسنده :
  • بازدید : 305 مشاهده
  • دسته بندی :

ه گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو» حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی برخلاف همه ادوار گذشته که کاندیداتوری خود در انتخابات را به روزهای پایانی موکول می‌کرد، امسال چند ماه مانده به انتخابات مجلس خبرگان، رسما کاندیداتوری خود را در این انتخابات اعلام کرد.


به گزارش «وطن امروز»، اما در این میان برخی اظهارنظر‌های او نشان می‌دهد او یک برنامه ویژه برای انتخابات مجلس نیز دارد. طی ماه‌های اخیر هاشمی رفسنجانی تمرکز ویژه‌ای بر حوزه زنان و رفتار زنان در برهه انتخابات داشته است. حداقل 2 سخنرانی طی ماه‌های اخیر از هاشمی رفسنجانی وجود دارد که او در این سخنرانی‌ها درباره رفتار زنان در انتخابات «سفارشاتی» داشته است به گونه‌ای که هاشمی رفسنجانی طی این مدت یک خواسته نامتعارف و تقریبا «فمینیستی» از زنان داشته است. او از زنان خواسته است در انتخابات به کاندیداهای زن رأی بدهند! رفسنجانی 18 خردادماه امسال در دیدار مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور و معاونین و چند تن از زنان مسؤول در وزارتخانه‌ها با تأکید بر نقش زنان در عرصه‌های سیاسی کشور بویژه مقطع انتخابات، گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت هر جامعه‌ای می‌توانند در هر انتخاباتی به نامزدهای خود رأی دهند و اینکه زنان نامزد در انتخابات، رأی کافی را نمی‌آورند، به جماعت آنان در جامعه بستگی دارد.

 

همانگونه که گفته شد این اظهارنظر عجیب بیشتر شبیه توصیه‌های کمپینی - فمینیستی در موعد انتخابات است تا نصیحت‌های یک سیاستمدار پرسابقه به نیمی از جامعه! اما این سفارش عجیب در ادامه باز هم مورد تاکید هاشمی قرار گرفته است. رفسنجانی هفته گذشته در مشهد و دیدار احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا، اعتدالیون و مستقل‌های استان خراسان رضوی در پاسخ به سخنان زنان حاضر در جلسه که خواستار حضور بیشتر زنان در مجلس و مدیریت‌های کشور بودند، گفت: راهکار اساسی این مساله تحصیل خانم‌ها بود که الحمدلله با انقلاب اسلامی مهیا شده و امروز قشر زنان تحصیلکرده در همه سطوح کشور هستند و حضور آنان در مجلس و مسؤولیت‌‌ها به آرای مردم وابسته است که باز هم زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه می‌توانند در انتخابات به زنان رأی بدهند. این اظهارنظر هاشمی نشان می‌دهد او درباره انتخابات به یک دیدگاه جدید رسیده است و آن رأی زنان به زنان است! به عبارتی او در حال ترویج این شعار فمینیستی در جامعه است که زنان در انتخابات باید کاندیداهای زن را انتخاب کنند! اما دلیل این رفتار هاشمی رفسنجانی چیست و چرا یک روحانی که همین اواخر کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری نیز شده بود، در حال ترویج چنین گرایشات و تمایلات فمینیستی است؟

 

به نظر می‌رسد این رفتار عجیب آقای هاشمی بی‌ربط با برخی شایعات درباره کاندیداتوری دختر او در انتخابات مجلس آینده نیست به گونه‌ای که برخی رسانه‌ها به نقل از منابع نزدیک به خاندان هاشمی، مدعی کاندیداتوری فاطمه هاشمی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران هستند. طی هفته‌های اخیر این شایعه بسیار جدی شد. از سوی دیگر تحرکات فاطمه هاشمی نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

 

اخیرا نیز روزنامه آرمان که در میان اهالی رسانه به عنوان روزنامه خانوادگی آقای هاشمی شهره است، عکس یک خود را به فاطمه هاشمی اختصاص داد و او را همردیف بی‌نظیر بوتو و ایندیرا گاندی قرار داده بود و به نوعی آنها را ادامه‌دهندگان راه پدرانشان دانسته بود! بر همین اساس به نظر می‌رسد توصیه‌های عجیب آقای هاشمی به زنان برای انتخاب خود در انتخابات، بی‌ارتباط با موضوع احتمال کاندیداتوری دختر او در انتخابات آتی تهران نیست!  البته رأی زنان به زنان از سوی دیگر اعضای خاندان نیز تبلیغ و ترویج می‌شود به گونه‌ای که فائزه هاشمی، دختر سابقه‌دار آقای هاشمی نیز اخیرا از اینکه اولویت زنان در انتخابات، کاندیداهای زن نیست، انتقاد کرده بود! او اواخر تیرماه امسال در مراسمی به میزبانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش درباره رأی نیاوردن طرح سهمیه 30 درصدی زنان از مجلس گفت: «خودمان هم فکر می‌کردیم که چون آقای هاشمی به‌عنوان رئیس مجمع از این موضوع دفاع کرد حتما رأی خواهد آورد. ولی رأی نیاورد. با شرمندگی باید بگویم یکی از کسانی که رأی نداده، عموی من [محمد هاشمی] بوده است. اگر می‌دانستم ایشان رأی نمی‌دهد می‌رفتیم لابی می‌کردیم! دیشب متوجه شدم که یکی از آن 2 نفر عموی من محمد هاشمی بوده است». «فائزه هاشمی» افزود: «ما هروقت نزد آقای هاشمی می‌رویم و از وضعیت کشور گله می‌کنیم که چرا به خانم‌ها پست نمی‌دهید و چرا آنها را به بازی نمی‌گیرید؟ می‌گویند شما خودتان به خودتان رأی نمی‌دهید از بقیه چه انتظاری دارید؟ این حرف درستی است. نکته دیگر اینکه ما با آقایان در یکجا فعالیت می‌کنیم و حزب‌مان حزب زنانه نیست، باید به نوبت خودمان در احزابی که حضور داریم و در جمعیت‌ها و گروه‌ها، سعی کنیم نقش و سهم خانم‌ها را در آن تشکیلات حزبی در برنامه‌های حزبی و سطوح تصمیم‌گیری حزبی ارتقا دهیم. من تجربه‌ای در روزنامه زن داشتم. آنجا اعلام کرده بودیم تبلیغات تمام خانم‌های کاندیدا را در سراسر کشور رایگان چاپ می‌کنیم. چون بنیه اقتصادی آنها برای تبلیغات و کارهای انتخاباتی ضعیف است». این اظهارات فائزه نیز در کنار همان اظهارات هاشمی رفسنجانی قرار می‌گیرد. در واقع برجسته‌سازی موضوع رای زنان به زنان آن هم در دوره‌ای که کاندیداتوری دختر ارشد آقای هاشمی در تهران مطرح شده، می‌تواند این موضوع را در اذهان مطرح کند که این قبیل اظهارنظرها، یک تاکتیک انتخاباتی است.

منبع:http://snn.ir/

  • نویسنده :
  • بازدید : 225 مشاهده
  • دسته بندی :

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ 94

ترول های جدید توپ و خفن 92

 

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

 

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ 94

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ ۹4

ترول های جدید توپ و خفن 92

جدیدترین ترول های خنده دار و توپ۹4

منبع:www.amazing.ir