codebazan

سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن

  • نویسنده :
  • بازدید : 343 مشاهده
  • دسته بندی :

ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﻌﻀﻰ ﺍﻋﻀﺎﻱ سایت ﮐﻨﺴﺮﺕ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻥ؟؟؟؟
.
.
.
.
ﺁﺧﻪ ﺍﮐﺜﺮﺍ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻫﺴﺘﻦ .!!!!
ﻓﻘﻂ ﺟﻮﻙ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﻴﺨﻮﻧﻦ
ﻭﻫﻴﭽﮑﺎﺭﻳﻢ ﻧﻤﻴﮑﻨﻦ ﺩﻳﮕﻪ !!!..
ﺑﺎﺑﺎ ﻧﺎﺳﻼﻣﺘﻲ 60 - 70 ﻫﺰﺍﺭ ﻋﻀﻮ ﺩﺍﺭﻩ این سایت
ﻻﺍﻗﻞ ﺭﻭﺯﻱ ﻳﻪ ﭘﺴﺖ ﺑﺰﺍﺭﻳﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻨﺪﻩ
:|

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺧﻤﺎﺭﻱ
ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ۱۰۰ % ﺗﻀﻤﻴﻨﻲ
ﮐﺎﻣﻼً ﮔﻴﺎﻫﻲﺑﺪﻭﻥ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﺟﺎﻧﺒﻲﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖﺑ
ﺎ ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﻧﻮﮐﻴﺎ۱۱۰۰ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ ﺩﺍﺭ ﺑﻪ ﺍﻏﻮﺵ ﮔﺮﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﺮﮔﺮﺩﯾﺪ ! 

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﻫﺎﯼ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺯ ﺳﻌﺪﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﻥ؟
ﭼﻮﻥ ﺳﻌﺪﯼ ﻣﯿﮕﻪ:
; ﺑﺮﻭ ﮐﺎﺭ ﮐﻦ، ﻣﮕﻮ ﭼﯿﺴﺖ ﮐﺎﺭ
ﻭﻟﯽ ﺣﺎﻓﻆ ﻣﯿﮕﻪ :
; ﺑﺮ ﻟﺐ ﺟﻮﯼ ﺑﺸﯿﻦ ﻭ ﮔﺬﺭ ﻋﻤﺮ ﺑﺒﯿﻦ ;
ﺧﯿﻠﯽ ﺁﻗﺎﯾﯽ ﺣﺎﻓﻆ^_^

فرستنده : HaZeYa

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﺧﺎﻧﻮﻣﻪ ﻓﻴﺶ ﮔﺎﺯ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﻩ ﺑﺎﻧﻚ
ﺑﻪ ﻳﺎﺭﻭ ﭘﺸﺖ ﺑﺎﺟﻪ ﻣﻴﮕﻪ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺁﻗﺎ, ﺷﻤﺎ ﮔﺎﺯﻡ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻳﺪ؟؟؟؟
.
.
.
.
ﻃﺮﻑ ﮔﻔﺘﻪ ﻧﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺟﻔﺘﻚ ﻣﻴﻨﺪﺍﺯﻡ
ﺍﻭﻥ ﻳﻜﻲ ﻫﻤﻜﺎﺭﻡ ﮔﺎﺯ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻩ...

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

یکی از توانایی پسرا اینه که :
اتفاقی که ۱ ساعت بیشتر طول نکشیده رو
تو ۵ ساعت و ۳۲ دقیقه
برات تعریف کنن :)

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

ﻻﻣﺼﺐ ﺗﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺖ ﻣﯿﻔﺘﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﭙﺮﻩ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ !!!!!!
ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ !

فرستنده : تیــــدا

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

بزرگی میگه
اگر اتفاق خوب شگفت انگیزی در زندگیتان نیفتاده است....
هنوز وقتش نرسیده است....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اما من میگم چرته و پرته بابا الکی منتظر نباشید اتفاق نمیفته میخای خودتو خفه کنی برووو جانم^_____^والا اگه میخاست بیفته تا حالا افتاده بود^___________^
.

فرستنده : *گل قالی*

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

 

مواد لازم:

1. دختر یک عدد!

2. خواستگار به میزان کافی!

3. جهیزیه کمی تا قسمتی!

طرز تهیه: ...

دختر را به دانشگاه فرستاده و نمک فیس و افاده و فلفل پررویی را به آن اضافه می کنیم،

سپس سر خواستگارها را شیره می مالیم و آن ها غربال می کنیم تا بی پولها و کم پولها همه رد شوند،

پولدارترین آنها که ماند کلاه سرش می گذاریم تا کلّه اش خوب دم بکشد،

سپس او را سر سفرۀ عقد می گذاریم؛

حالا غذا آماده است!

 

فرستنده : *** sepehr 98

 

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

 

یکی از لذت های زندگیم در دوران بچگی , این بود که
دم در حیاطمون مینشستم و وقتی دختری میومد
با شجاعت تمام اونو از کنار خروس همسایمون رد می کردم
تا آسیبی بهش نرسه
و وقتی دختری ازم تشکر می کرد
تا مغز استخوان خر کیف می شدم...
بعععله من ی همچین آدمه نگران جامعه ای بودم ....
برای سلامتیم ، بکوب لایکو

 

فرستنده : بد بخت روزگار

 

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

 

گاهی دلم میخواهد خودم را به خواب بزنم...و تو آرام بیایی بالا ی سرم و عاشقانه نگاهم کنی...

و من ناگهان چشم هایم را باز کنم و بگویم:

پخخخخخخخخخ!!!

و تو سکته کنی بمیری راحت شم ازت والا انقد بدم میاد ازتD:

 

 

++++++++++اس ام اس خنده دار جدید توپ+++++++++++

 

خــــــــــدایا اون 1 نفر مال تو
(◑︿◐)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همه پسراي اددلیستم ماله من :)
چیه مگه همیشه باید آدم یکی رو بخواد!والا

 

فرستنده : پری

اقا رفتم واسه روز پدر خرید
چشمم افتاد به شورت های مردانه
جلورفتم ی قیمت گرفتم
فروشنده گفت دونه ای 40هزارتومان.......
.
.
.
.
.هیچی دیگه
.الان فهمیدم چرا سوپرمن شورتشو از رو شلوار میپوشید....!!!!!!

فرستنده : shirin-4793
 

باز آ باز آ
تا این شب صبح نگشته
باز آ
تا کنج لبت خندانست
باز آ
تا این دل نگران است
باز آ
تا فلق حیران است
باز آ
تا بیرق نمایان است
باز آ

باز آ

باز
آه
باز آه

فرستنده : joorabekhis.blogfa.c
 
منبع:

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش