codebazan

سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن

  • نویسنده :
  • بازدید : 607 مشاهده
  • دسته بندی :

به گزارش سینماخبر،تصویربرداری فیلم «مدعی» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی یکشنبه هفته جاری در تهران به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی آن در حال انجام است. تبریزی پیش از این بخش هایی از این فیلم را سال گذشته با بازی بازیگرانی چون پژمان بازغی و... در تهران مقابل دوربین برد و پس از چندین جلسه تولید آن بنا به دلایلی متوقف شد. با این حال 13 جلسه باقی مانده از تصویربرداری این فیلم طی یک ماه گذشته با حضور اکثر بازیگران انجام شد و یکشنبه نیز آخرین جلسه از کار در لوکیشنی خارجی مقابل دوربین رفت. تدوین این فیلم نیز به طور همزمان با تصویربرداری توسط روزبه کلباسی آغاز شده و هم اکنون در حال پیگیری است. طبق برنامه ریزی ها فیلم طی یک ماه آینده آماده نمایش خواهد شد. تبریزی قصد دارد تا این فیلم را به نمایش عمومی درآورد.
لیلا اوتادی، شقایق فراهانی، پژمان بازغی، تیرداد کیایی، امیر نوری، نعیمه نظام دوست و نیلوفر شهیدی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
«مدعی» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی زن و شوهری جوان با بازی بازغی و اوتادی را روایت می کند. آنها زندگی خوبی دارند اما مرد دچار توهماتی می شود که همین مشکلاتی را در زندگی شان به وجود می آورد... .
تبریزی در کارنامه خود ساخت مجموعه های تلویزیونی «بوی باران»، «رخنه»، «کیفر»، «جاده در دست تعمیر» و تله فیلم های «جوجه تیغی ها»، «بزرگراه» و... را دارد.
سایر عوامل اصلی «مدعی» عبارتند از: صدابردار: وحید سلطانی، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر تولید: داود شیرعلی، برنامه ریز: پرنیا کاظمی پور، دستیار گریم: محمد محسنی، ریحانه عادل پور، دستیار صحنه و لباس: محمد محمدی، مهدی لشگری، سحر خزایی، جانشین تولید: نادر محمدی، مدیر تدارکات: سعید اژدر، دستیار اول کارگردان: محمد عفراوی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم.


منبع:بانی فیلم/سینما خبر

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش