​ارتباط 3 ستاره فوتبال با زنان خیابانی در فرحزاد
بازدید : 144 | جمعه 01 مرداد 1395 - 11:59
azita20
ارسالی ها : 11
عضویت : 11 /3 /1395
​ارتباط 3 ستاره فوتبال با زنان خیابانی در فرحزاد

ردپای 3 فوتبالیست مشهور در پاتوق زنان بدکاره در باغچه فرحزاد پیدا شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رستورانی در منطقه فرحزاد تهران پاتوق زنان خیابانی و بدکاره شده بود و بچه پولدارها با ماشین های آخرین مدل با مراجعه به این رستوران و گشتی در محوطه آن روسپی های چند میلیونی را انتخاب می کردند و با خود می بردند.

این رستوران مورد دار با حکم قضایی تعطیل و مجوزش باطل شد اما از آن جایی که به محل رفت و آمد زنان بدکاره تبدیل شده بود، گویا ماموران پرونده اش را به راحتی نبستند و شروع به بازجویی از مدیران و کارکنان این رستوران کردند.

حالا یک منبع موثق می گوید: «در اعترافات کارکنان این رستوران که مدیران آن را هم مجاب به افشای حقیقت کرد، به نام سه ستاره فوتبال هم اشاره شده که به این محل رفت و آمد داشتند و حتی با برخی زنان بدکاره هم در ارتباط بودند. این فوتبالیست ها در ساعاتی از روز که محوطه رستوران خلوت بود، به این محیط مراجعه می کردند و یکی از آنها حتی متهم است به کمک به اسکان برخی روسپی های این پاتوق!»

گویا پرونده همچنان باز است و به همین دلیل نمی توان اطلاعات دقیقی از تخلفات این فوتبالیست ها که نام شان در پرونده پاتوق زنان بدکاره قیمت بالا! آمده است، ارائه کرد.

منتظر اطلاعات تکمیلی باشید. برابر با شنیده های ما، اگر جرم این بازیکنان اثبات شود، شانس ادامه حضورشان در فوتبال را از دست می دهند.

امضای azita20


کاغذ فیلترپرس
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

sabtesherkateviona
ارسالی ها : 42
عضویت : 24 /5 /1395
محل زندگی : تهران
وضعیت یاهو :
1 RE ​ارتباط 3 ستاره فوتبال با زنان خیابانی در فرحزاد
سه شنبه 16 شهریور 1395 - 10:47

ثبت شرکت سهامی خاص

شیوه كار شرکت سهامی - مجمع عمومی عادی

حد نصاب برای تشكیل مجمع و اتخاذ تصمیم

برای مجمع عمومی عادی حضور دارندگان اقلا بیش از نصف سهامی كه حق رای دارند ضروری می باشد. هر گاه اولین دعوت حد نصاب مذكور حاصل نشد برای مجمع برای بار دوم دعوت خواهند شد و با حضور هر عده از صاحبان سهامی كه حق رای دارند جلسه رسمیت می یابد و تصمیمات لازم را نسبت كلیه امور شرکت بجز آنچه كه صلاحیت مجمع عمومی موسس و فوق العاده است اتخاذ خواهند نمود و به ثبت میرسانند مشروط بر آنه دعوت دوم نتیجه دعوت اول قید شده باشد (مواد 86 و 87 ل.ا.ق.ت) تصمیمات مجمع عمومی عادی همواره با اكثریت نصف علاوه یك آرای حاضر جلسه رسمی معتبر می باشد و قابل ثبت است. مگر مورد انتخاب مدیران و بازرسان كه اكثریت نسبی كافی خواهد بود (بند 1 ماده 88 ل.ا.ق.ت).

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت شرکت ویونا مراجعه فرمایید.

وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

sabtenobel
ارسالی ها : 43
عضویت : 3 /7 /1395
محل زندگی : تهران
2 RE ​ارتباط 3 ستاره فوتبال با زنان خیابانی در فرحزاد
چهارشنبه 05 آبان 1395 - 12:12

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم برای ثبت شرکت، به استفاده از مشاوران متخصص توصیه می‌کند

آیا می‌دانید با وجود این که هر فرد یا گروه می‌توانند با طی کردن مراحل ثبت شرکت، خود به تنهایی شرکت مورد نظرشان را در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت کنند، اما این سازمان، خود توصیه کرده است که برای این کار به متخصصان و مشاوران مراجعه کنید؟ اما چرا؟

چون ثبت شرکت ، کاری تخصصی است. کسانی که می‌خواهند شرکت خود را ثبت کنند باید با فرم‌ها، قوانین، روندها و صورتجلسه‌های ثبت شرکت آشنا باشند. این موارد، تنوع زیادی دارند و اگر در تشخیص آن‌ها خطا کنیم، باید روند ثبت را از ابتدا شروع کنیم که علاوه بر هزینه‌های مادی، زمان زیادی را هم از ما خواهد گرفت.

پس بهتر است برای ثبت شرکت به مشاوران متخصص مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.

تلفن : 02188770580

وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
پرش به انجمن :